افزایش سرعت درمان بیماری‌های دستگاه گوارش با اندوسونوگرافی

 پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

 
 
  پایگاه صاعقه::رئیس واحد آندوسکوپی بیمارستان نورث (NORTH) فرانسه گفت: اندوسونوگرافی موجب افزایش سرعت در پیش‌بینی و درمان بیماری‌های دستگاه گوارش است.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی صاعقه  به نقل از    باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس واحد آندوسکوپی بیمارستان نورث فرانسه گفت: روش اندوسونوگرافی دید دقیق تری از اندام‌های نزدیک به دستگاه گوارش را ایجاد می‌کند. تومورها و مشکلات اندام‌های نزدیک به دستگاه گوارش به کمک این روش به صورت عمیق و جزئی تر دیده می‌شود.
 
وی با بیان اینکه روش آندوسونوگرافی برای تشخیص و درمان پیش از وخیم شدن حال عمومی بیمار بسیار موثر است، ادامه داد: در این همایش تلاش پزشکان و صاحب نظران این حوزه در جهت رشد این روش علمی است.
 
این پروفسور فرانسوی با اشاره به این نکته که اندوسونوگرافی می‌تواند جایگزین جراحی باشد، تصریح کرد: محبوبیت این روش تشخیصی اندوسونوگرافی کاهش پیدا کرده و در حال حاضر روش درمانی آن با استقبال بیشتری مواجه است.
 
وی ادامه داد: این روش در علم پزشکی کمک بزرگی است زیرا درمان و تشخیص مشکلات صفراوی و پانکراس فقط از این روش صورت می گیرد.
 
وی با بیان این نکته که سطح علمی همایش اندوسونوگرافی بیمارستان رضوی مناسب است، در پایان گفت‌: متخصصان بسیاری خوبی از سطح دنیا در این کنگره گرد هم آمده اند که با بیان تجارب و اطلاعات علمی موجب پیشرفت سریع تر این حوزه علمی می شوند.
 
گفتنی است؛ 11 تا 17 مهرماه هفته آگاهی و دانش افزایی سرطان است که در این روزها بیمارستان رضوی علاوه بر افتتاح یک مرکز پیشرفته تشخیص و درمان سرطان با عنوان «مهر رضوی»، میزبانی کنگره روانشناسی سرطان و کارگاه بین المللی اندوسونوگرافی را نیز عهده‌دار است.
 
 
انتهای پیام/

این صفحه را به اشتراک بگذارید